Nominacja do Liebster Blog Award 2015

13:05


No i zostałam nominowana :) To chyba dobrze. Znak to dla mnie, że się u mnie podoba, że mnie czytacie i to jest dla mnie bardzo ważne. Wiadomo przecież, że człowiek nie bloguje tylko dla siebie, ale również dla innych. I zawsze ma nadzieje, że jego wypociny są czytane. Bardzo dziękuję więc za nominacje 4 razy M i liczę, że moje odpowiedzi się spodobają :)

No to zaczynamy :

1. Napisz kilka słów o sobie.

Tylko kilka? :) Jestem matką, narzeczoną, studentką, poetką, pisarką, graficzką. Mam wszechstronne zainteresowania i takie samo wykształcenie. Licencjat skończyłam z kulturoznawstwa, pierwszego magistra z edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, a teraz zaczęłam drugiego magistra z logopedii. Piszę od dobrych 12 lat. Poezję i prozę. Grafiką komputerową zajmuję się od jakichś 5 lat, teraz to głównie wtedy, kiedy mam wolną chwilę. Zodiakalna ze mnie rybka z wszystkimi wadami i zaletami. Lubię bujać w obłokach, jestem niepoprawną marzycielką i maniaczką seriali :)

2. W jakim celu założyłeś/aś bloga?

Chyba dlatego, że chciałam się dzielić moimi radościami i smutkami. Bo nie wszystko można powiedzieć słowami, czasami trzeba coś z siebie wyrzucić w klawiszach. Może też dlatego, że lubię pisać, sprawia mi to frajdę. I pewnie dlatego, że macierzyństwo zmienia człowieka. I też dlatego, że dzięki temu mogę poznać inne osoby, poczytać o ich punkcie widzenia, może znaleźć coś dla siebie w ich historiach. I mam nadzieję, że te osoby znajdą również coś u mnie ;)

3. O czym najbardziej lubisz pisać?

No to powiem, ale nie nawiązując do bloga ;) Uwielbiam pisać o miłości. Czy to wiersze, czy proza. Miłość, wszędzie miłość. I nie musi być cukierkowa i tęczowa, może być trudna i wyboista, pełna zakrętów i kłód pod nogami. Ale miłość. I to nie tylko ta do partnera, bo przecież są różne rodzaje miłości i każda z nich jest na swój sposób magiczna i niepowtarzalna.

4. Boisz się reakcji najbliższego otoczenia na pisanie przez Ciebie bloga czy masz to "w nosie"?

Chyba w 99% mam to w nosie, ale bardzo mało osób z mojego otoczenia wie, że takowego bloga prowadzę. Kobieta też musi mieć swoje tajemnice ;)

5. Twoje posty są przemyślane czy pisane pod wpływem "chwili"?

Ja jestem z natury w gorącej wodzie kąpana i przez to większość rzeczy, które piszę, są pisane pod wpływem chwili. Próbuję to jednak w sobie zmienić, podchodzić do pewnych spraw z większym zastanowieniem.

6. Co lub kto był inspiracją założenia przez Ciebie bloga?

Moja Zosia. Zdecydowanie. Każda matka uważa, że jej dziecko jest najcudowniejsze na świecie, najpiękniejsze i najwspanialsze, i to jest całkowicie normalne :) Ale inspiracją również były inne blogi. Inne matki. I przyszłe matki. Sama jestem w tym wszystkim świeża, więc spojrzenia innych na macierzyństwo często otwierają mi oczy na moje.

7. Co zmieniłbyś/abyś w swoim życiu?

Byłabym bardziej przebojowa i pewna siebie. Często mi tego brakuje. I szybciej zdecydowałabym się na dziecko :)

8. Czego nie lubisz w ludziach?

Hipokryzji chyba najbardziej. Nie lubię, jak ktoś oszukuje. Nie lubię też okrucieństwa u ludzi.

9. Jesteś optymistą czy pesymistą?

Ze wszystkich sił staram się być optymistką, ale często mi to nie wychodzi. Chyba wolę być mile zaskoczoną pesymistką, wtedy bardziej cieszę się z tego, co myślałam, że się nie uda, a jednak się udało :)

10. Czujesz się spełnionym człowiekiem?

Myślę, że tak. Mam jeszcze dużo planów i marzeń do zrealizowania, ale te najważniejsze już mam. Mogę więc z czystym sumieniem powiedzieć, że jestem spełniona :)

11. Jakie blogi najbardziej lubisz czytać? (mam na myśli styl, a nie nazwę)

Zawsze uderzały we mnie blogi z przemyśleniami. Takie refleksyjne i melancholijne, te, gdzie bloger się uzewnętrznia. Pisze o tym, co go boli i kuje w otaczającym świecie. Lubię też blogi z recenzjami książek, może dlatego, że sama takiego posiadam, choć już daaawno do niego nie zaglądałam. I od jakiegoś czasu polubiłam blogi parentingowe, co chyba jest normalne ;)

Było mi bardzo miło odpowiedzieć na te pytania. Jeszcze raz dziękuję za nominację.
A teraz słów kilka dla tych, których ja nominuję. Czym jest LBA?

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Moje nominacje to:


I chciałabym, abyście odpowiedzieli na te pytania :

1. Czym jest dla was szczęście?
2. Gdzie widzicie się za 10 lat?
3. Czego nie lubicie robić?
4. Która pora roku najbardziej wam się podoba i dlaczego?
5. Co skłoniło was do założenia bloga?
6. Wolicie dawać czy brać?
7. Jakie zwierzę najbardziej was przypomina i dlaczego?
8. Wolicie siedzieć nocami czy wstawać wcześniej?
9. Skąd czerpiecie inspiracje do swoich postów?
10. Gdybyście mogli wybrać jedno miejsce na ziemi do spędzenia tam życia, gdzie by to było?
11. Jakie książki czytujecie?

Uff, udało się :) Mam nadzieję, że nominowani się ucieszą i z chęcią odpowiedzą na pytania. Nie ma jednak takiego przymusu. Jeśli nie macie ochoty, nie chce wam się, nie macie czasu - spokojnie, świat się nie zawali :)
Miłego dnia!

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Dziękuję ślicznie za wyczerpujące odpowiedzi. Wiele nas łączy. Fajnie było Cię poznać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, takie zabawy przybliżają osobę ;)

      Usuń
  2. Jak to fajnie poznać bliżej osobę po drugiej stronie kabla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro dostaniesz nominację jeszcze ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, już się boję, ale na pewno przed świętami podejmę wyzwanie ;)

      Usuń
  4. Miło poczytać o innej blogującej mamie. ;) Widzę, że nie tylko ja mam "tajemnice". U mnie też garstka znajomych wie o blogu.:D I też lubię być mile zaskoczoną pesymistką, choć myślałam, że to dziwne... Nie jestem sama. :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację :) na pewno odpowiem na wszystkie pytania jak tylko znajdę chwilkę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią przeczytam! ;)

      Usuń
    2. Właśnie odpowiedziałam na Twoją nominację :) Zapraszam do poczytania.

      Usuń
  6. Dziękuje za nominacje. Ale nie pozostanę Ci dłużna i w klimacie świątecznym zapraszam Cię do grudniowych wyznań u Matki Puchatki.

    Szczegóły pod linkiem:
    http://matkanaprowincji.blogspot.com/2015/12/grudniowe-wyznanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie wyznania :) Uwielbiam! :*

      Ode mnie, tak już w ogóle i w szczególe również nominacja do LBA, bo wracam często, to i ciekawa jestem. Po pytania zapraszam: http://matkapuchatka.blogspot.com/2015/12/liebster-blog-award.html
      I gdzieś, kiedyś, w wolniej chwili weź je proszę pod uwagę :)

      Usuń
    2. A proszę, proszę, z chęcią zobaczę odpowiedzi :)

      A co do nomnacji - na pewno odpowiem ;)

      Usuń
  7. Fajnie jest Cię bliżej poznać :)
    tak na marginesie : też jestem w gorącej wodzie kąpana :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo, że o mnie pomyślałaś. Jednak aktualnie nie mam zbyt dużo czasu. Jeszcze jeden zaplanowany wpis przede mną, a potem wyjeżdżam z rodziną. Czyli czeka mnie planowanie, pakowanie i stres czy wszystko dobrze pójdzie, bo to pierwsza taka podróż z naszą kruszynką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj mi też czasami brakuje pewności siebie, chociaż walczę z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiem w komentarzu- dostałam sporo nominacji i nie chcę nikogo pominąć, wyróżniać i w ten sposób sobie radzę:)
    1. Szczęście to paliwo napędowe :)
    2. Przed kompem- pisząc posty dla seniorów :)
    3. Nie lubię smażyć. Poważnie najbardziej znienawidzona przeze mnie czynność
    4. Jesień- kolorowo, temperatura odpowiednia. uwielbiam tę porę roku
    5. Monotonia
    6. Jedno i drugie:)
    7. Ło matko. Mój brat zawsze mówił, że jestem małpą :)
    8. Nocne siedzenie lubię znacznie bardziej niż poranne wstawanie
    9. Z życia
    10. Zakopane
    11. Różne- najchętniej jednak kryminały, sensacje

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze większej pociechy z Zosi, chociaż chyba większej się nie da. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję! przygotowuję wpis z odpowiedziami. Choć nie wiem, czy uda mi sie nominować 11 osób

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za nominację, wkrótce na nią odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://planetamamama.blogspot.com/2015/12/moje-odpowiedzi-do-lba.html

      Usuń

Zostaw coś od siebie ;)

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń