Dziękuję ;)

21:15

Kochani, blog założony dokładnie tydzień temu, a tyle się już tutaj dzieje! Jestem wam niezmiernie wdzięczna za wszystkie odwiedziny - a mamy już ich nie skromnie ponad 1000! Jest więc czym się cieszyć :) Zadziwiacie mnie każdego dnia coraz bardziej.


Dziękuję wam za wszystkie komentarza. Wtedy wiem, że czytacie i zostawiacie po sobie ślad. Dziękuję również za polubienia fanpage. To wszystko dzieje się tak szybko, że sama jestem w ciężkim szoku. Dajecie mi siłę do jeszcze większego zaangażowania w to, co robię.
Mam nadzieję, że tak będzie dalej! :)

Chciałabym wam też przypomnieć o konkursie, który jest na moim fanpage. Do wygrania śliczny zestaw zimowy czapeczka+komin. Nie czekajcie. Wyniki już 2 grudnia. A może wśród was jest właśnie zwycięzca?

Tymczasem życzę wam spokojnego wieczoru. Skoro Zośka już śpi, to włączę sobie jakiś ciekawy film, zrobię kubek gorącej herbaty i będę się relaksować. A co, mamom też się należy ;)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Super! Oby tak dalej :) Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będę się starać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Działaj dalej, będzie dobrze :) Ruszyłaś z przytupem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wspaniałego początku. To naprawdę imponujące i na pewno dla Ciebie motywujące.
    Mam trójkę dzieci (Jestem Szczęściarą1) i żadne nie miało kolki (Jestem Szczęściarą2), ale zdarzało się, że bolały je brzuszki. Wtedy stosowałam powyższe metody, które okazywały się dla nich i dla mnie (to duży stres dla mamy) zbawienne.
    Miło Cię poznać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I wzajemnie :) Co do kolek - przynajmniej mamy jakieś sposoby, które mogą pomóc, a to jest najważniejsze ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku. Widać, że starasz się o to miejsce. Powodzenia życzę, żeby tempo nigdy nie zwolniło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny początek w takim razie! Gratulacje!
    monisskaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś od siebie ;)

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń